اس ام اس جک و دلتنگی
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 11:8 | نویسنده : زهرا

من یكی از فانتزی هام اینه كه برم تو افق قایم شم هر دختری كه میخواد بیاد محو شه یهو میپرم جلوش پخخخخخخ میكنم جیغ بكشه بترسه بدوه بره بغل مخاطب خاص یا خانوادش تا قدر اونارو بدونن
یعنی همچین ادم خانواده دوستیم من...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


مرگ خودم وقتی خوندم میخواستم سرمو بکوبم به مانیتــــــــور!
دختره تو پروفایلش نوشته

(تورو خدا پسرا در خواست ندن بی جنبه ها مگه ناموس ندارین شما؟)
بعد ادلیستشو که مینگـــــــری از 500 نفر 499 تاش پسر تشریف دارن:))))))
میگم دیگــــــــــــه افق جوابگو نیس
به نظرتون چیکار کنیمــــــــــــــــــــــ؟؟؟؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یکی از فانتزیام اینه که وسط یه مهمونی بزرگ که بخاطر منه درحالی که اشک از چشمام سرازیره یهو بیوفتم بیهوش شم...بعد که به هوش اومدم بگم من دارم میمیرم...حلالم کنید..بعد که همه تو شوکن من برم تو افق محو شم...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یکی دیگه از فانتزیام اینه که دم به دقیقه تو افق محو شم...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

به علت استفاده بی رویه از افق سازمان محیط زیست اعلام کزد از ابتدای سال جاری افق را کُپنی خواهد کرد...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

شانســــو میبینــــی؟؟؟؟
تو بچگـــی با 100 تا دختـــــر بازی کـــــردم
الان آدرس هیچکدومشـــونو ندارم :(
حالام یبـــــارم بچگـــیام خونــــــــه همسایمون تو خودم جـیش کــــردم
الان دختــــــرشون شــــده همکلاســـیم تو دانشگاه :(

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


یکی از فانتزیام اینه که این سازنده ی سیستم گلستان رو پیدا کنم
بشونمش پای یه کامپیوتر محبورش کنم 20 بار با اینترنت دایال آپ انتخاب واحد کنه
بیچاره شدیم سر این انتخاب واحد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دیگر از آن همه شیطنت و شلوغی خبری نیست٫

آنقدر به خاطر ضربدر های جلوی اسمم چوب روزگار را خوردم که تبدیل شدم به ...

ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی !!!  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جا گذاشته ام دلم را ...

هر که یافت ٫ مژدگانی اش ٫تمام زندگی ام ...  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تا می خواهم از تو دل بکنم صبر می آید ٫  این عطسه های زمستانی را دوست دارم .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بعضیا هم مثل این دیوارای تازه رنگ شده می مونن ٫ فقط هستن ولی

نمیشه بهشون تکیه کرد ٫ اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی ...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سهراب سپهری در جشن تولد یک سالگی فرزندش گفت :

عزیزم ! یک بهار٫ یک تابستان ٫ یک پاییز ٫ و یک زمستان را دیدی !!!

از این پس همه چیز تکراریست ...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بک لینک
  • آمارگیر